Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Thursday, February 13, 2014

PRK KAJANG: TAKKAN PENDUDUK KAJANG BOLEH TERIMA KOT?


Penduduk Kajang orangnya bijak-bijak belaka..atas nama demokrasi, dalam PRU lepas mereka telah memilih wakil dari PKR, Lee Chin Cheh..ok fine..

Tetapi...selepas hanya tak sampai setahun selepas PRU13...Lee Chin Cheh letak jawatan..dan PKR pon letak calon Bang Non..

Jom tengok alasan mereka..



Boleh hadam ke alasan-alasan sebegini? Rakyat ni nak letak mana? Kata mereka perjuangkan nasib rakyat lebih dari BN..tapi apa kes dengan "Kajang Move" ni..ingat rakyat ni buah dam ke?

Terpulang lah pada penduduk Kajang...anda sendiri dah saksikan manipulasi sebegini oleh mereka demi kepuasan nafsu politik mereka....bolehkah ia berakhir?

Boleh..kuasa anda yang boleh akhiri permainan politik mereka..bermula di Kajang..tunjukkan kuasa rakyat..rakyat ada kuasa memilih..rakyat ada kuasa menentukan wakil mereka..bukan Anwar..

4 comments:

  1. PRK Kajang kali ini sangat menarik. Kita akan dapat menyaksikan samada orang Kajang yang bijak dapat menerima seorang peliwat tegar @ bekas banduan @ kaki penipu sebagai wakil rakyat mereka. Menarik....kan?????

    ReplyDelete
  2. jangan kau bilang begitu..itu anugerah tuhan harun..

    ReplyDelete
  3. sekali lagi kita kan sama2 dapat saksikan orang kajang menunjukkan kebijaksanaan memilih pemimpin. sebelum ini mereka dengan bijak memilih lee chin cheh sebagai wakil mereka. tak sampai setahun, hasil kebijaksanaan mereka, wakil pilihan mereka resign. so, jangan lupa teruskan pilihan yang bijak itu wahai pengundi kajang. kalau boleh, pastikan calon bn kehilangan wang pertaruhan. go go go kunyit...

    ReplyDelete

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages