f KALAU DAH MACAMNI TAK PANGGIL BALACI NAK PANGGIL APA? ~ Ikrar Pemuda

Monday, February 10, 2014

KALAU DAH MACAMNI TAK PANGGIL BALACI NAK PANGGIL APA?



Ni bukti PAS hanya taraf balaci dalam Pakatan Haram...


PAS sanggup nak jaga manusia yang suka fitnah kat orang...hina perajurit negara..hina negeri Sabah dan sebagainya?
Kesian kesian kesian...

9 comments:

  1. kah..kah..kah..XXL barua DAP..masyuukkk jgn tak masyuukk..bodoh pianggg punya melayu PAS...

    ReplyDelete
  2. Nama pun Parti Anjing Suruhan... kalau tak patuh pada tuan dia nanti tak dapat tulang bavi ..ha ha ha

    ReplyDelete
  3. Bodoh bodoh bodoh. Teresacock dah HINA dan caci bangsa Melayu dan Islam pun ada orang macam Mat Saturday ni nak bagi bodyguard kat minah clear a ni.

    DAP kan ada BAJUNGGU ganaster nya yang di lancaukan oleo Guan Eng. Biar lah mereka ni jaga si mulut pantat tu. LAGI pun dapat elaun buta je.

    Ada seorang bodoh macam Mat San ni pun PAS dah huru hara dalam parti nya. Kalau ada 10 bodoh macam ni hancur.

    Tolong lah chauvinist Melayu balik semua ke pangkal jalan.......hang pa dah jauh terpesong lah ni.

    ReplyDelete
  4. Jgn lupa bro.... timb presiden pas org syiah...

    Org syiah mmg kuat pura2 islam tp sebenarnya dialah penentang ummat islam...

    org islam tulen hanya akan jd barang permainan puak2 syiah dan kafir...

    ReplyDelete
  5. aku kesian tengok PAS.....semakin hina...!!!! rela meng anjing kan diri.....perjuangan entah ke mana, diri makin terhina dan rela menghina kan diri....insaf la PAS....Allah sedang menghina diri mu, kerana dosa dosa mu mengkafir kan sesama umat.....bersekutu dengan musuh musuh Islam yg telah jelas dan nyata bencinya mereka kepada Islam....membela pengamal LGBT tegar....menjual agama....rela kalimah ALLAH yg esa di persenda dan di gunakan oleh agama lain tanpa ada sikit pun merasa marah.....sedar la wahai PAS.....kamu telah meninggalkan asas perjuangan kamu demi keuntungan dunia yg sedikit....sedar la wahai PAS.....Allah sedang menghina kamu ketika ini...!!!!!

    ReplyDelete
  6. Kha kha kha ...phuit..!!!.PAS BUAT LAWAK.rasenya sapalah nak nak jadi volunteer .....hehehe.....Semoga PAS kembali pada pejuangan asal.......

    ReplyDelete
  7. Sebenarnya Allah sedang memberi kita petunjuk adakah benar PAS memperjuangkan Islam atau sebaliknya. Tunggu dan lihat saja petunjuk-petunjuk dari Allah Taala. Allah maha berkuasa meninggikan darjat satu-satu golongan atau menghina mereka.

    Akan dibuktikan semuanya dalam satu-satu keadaan ataupun satu-satu kejadian. Allah SWT maha bijaksana dalam segala urusan.

    ReplyDelete
  8. hehehehehe...sedaya upaya aku nak jadikan kerja pas ini masuk akal, tapi......sampai sudah tak dapat. sebab apa? tak boleh terima kenapa pas sanggup jadi balaci kepada makhluk jahat yang menghina agama dan bangsa org pas sendiri. bodoh bertingkek-tingkek.

    ReplyDelete
  9. haha..dulu masa kecik2, cikgu tanya nk jadi apa?dia jawab nk jadi cikgu la,doktor la..dh besar jadi tukang cuci punggung cina DAP..uni ANAL..hahahaha..PAS2..hidupmu umpama sampah..tak ada kegunaan bg umat manusia terutama utk melayu islam..useless..

    ReplyDelete