f BEKAS MENTERI KANTOI FITNAH..TAPI DIA BOLEH BAYAR LAAA.. ~ Ikrar Pemuda

Wednesday, February 26, 2014

BEKAS MENTERI KANTOI FITNAH..TAPI DIA BOLEH BAYAR LAAA..



Haaa.. tu la..jangan tuduh orang sebarangan...tudung geng sendiri pulak tu..kan dah kena saman..bukan sikit..RM 2 jotaaa tu broo....


Rasa-rasanya Haji Hadi yang juga bekas Menteri Besar Terengganu ini ada masalah tak nak bayar RM2 juta tu??

Jangan risau..

Zaaassss...





2 comments:

  1. apa susah...penjilat jubo aji adi ada berape puloh juta dalam Malaysia ni...sial lah kalau tak bg duit dalam tabung stiap kali aji bongok ni turun..amanat aji adi kali ini-"barang siapa yang tidak menderma, dia masuk neraka sebagaimana orang-orang UMNO".
    >aku melayu rasis.

    ReplyDelete
  2. derma sahaja kepada penerima, kan dia pun ahli Pakatan

    ReplyDelete