f NAJIB LANTIK PEREMPUAN YANG PERNAH KATA KERAJAAN ZALIM SEBAGAI AHLI MAJLIS ~ Ikrar Pemuda

Saturday, November 30, 2013

NAJIB LANTIK PEREMPUAN YANG PERNAH KATA KERAJAAN ZALIM SEBAGAI AHLI MAJLIS

awek ni tiada kaitan dengan tajuk...


Dulu minah sorang ni macam-macam melalak kat Twitter kritik kerajaan macam-macam...[ Anwar porn tak kritik pulak...stopa spender tak kritik pulak..]


Pernah jugak sound blogger pro-UMNO

Dan dia juga seolah-olah pernah samakan diri Mesir yang bersetuju dengan tweet Nizar lambai bahawa Mesir telah dizalimi selama 60 dan ianya sama dengan keadaan di Malaysia selama 50 tahun..



Dan dia juga impikan kedudukan di peringkat parlimen seperti Shahrizat Jalil..


Dan kini dia dah ada tempat..dilantik oleh PM dalam MKPN..

So sekarang anda dah diberi peluang untuk menyumbang...tak payah nak melalak je dalam twitter..dan Tak payah nak nervous-nervous lah..sekarang dah ada peluang..tolong buat keje elok-elok..nak komen atau kritik memang senang..sila buktikan yang anda adalah bagus!


3 comments:

  1. Najib bijak kumpulkan mereka-mereka yang "kurang kasih sayang" ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. macamana minah ini layak untuk cakap hal perpaduan dan keharmonian negara..
      sedangkan kecenderongannya utk berkata kata perkara dgn nada yg menjurus kemarahan orang ramai ..

      Delete
  2. now you are part of the governing body , show how good you are in convincing them and make sure they are in compliance with your standards otherwise 'haram ' whatever allowance you get. since you are so pandai , please handle the demands of the rakyat.

    ReplyDelete