Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Tuesday, August 27, 2013

PAS BANTAH METALLICA TAPI...


PAS ada bantah konsert Metallica...mereka kata budaya rock atau thrash metal yang membawa lagu-lagu keras dilihat keterlaluan kepada masyarakat..ok..mereka ada point..

TAPI..

MACAMANA DENGAN INI??

gambar di atas telah diedit untuk menjaga maruah beliau..so gambar-gambar hot takde...

Dewan Pemuda PAS Malaysia juga harus memberi penekanan kepada akhlak pemimpin mereka sendiri..ini tidak..video ehem-ehem dah keluar..muka memang dah sebijon muka dia..Dewan Pemuda PAS buat pekak je..ape kes? 


3 comments:

  1. Pada 22hb Ogos 2013 dikala umat Islam berhimpun membantah penggunaan kalimah Allah oleh puak gereja di Putrajaya, kelibat pemimpin-pemimpin tertinggi PAS langsung tak kelihatan. Yang ramai adalah ahli-ahli Jati, Isma, Berjasa, Minda Pondok, Muafakaf...ABIM pun tak dak takut kat Nuar Berahim.

    Mana perginya Unit Anal PAS?

    Mana perginya Dewan Pemuda PAS?

    Mana perginya Dewan Muslimah PAS?

    Mana perginya Khalid Samad, Dr Dzulkifli, Husam Musa, Mat Sabu, Hanipa Maidin, N.ajiz, Stopa, Hadi...???

    Mereka semua takut datang sebab bimbang nanti DAP sekat dana untuk Muktamar nanti.

    ReplyDelete
  2. Metallica adalah icon dunia. Tanya dalam PAS sendiri, berapa ramai yg suka dengar lagu Metallica. Satu lagi, Metallica tidak membawa muzik trash metal seperti di dakwa. Kenal ke mamat ni dgn muzik trash metal dan heavy metal?

    ReplyDelete
  3. Untuk makluman semua. PAS itu, parti nya sahaja yang Islam. Ahli-ahli nya... suku sahaja yang mengamalkan ajaran Islam sebenar, suku lagi ahli nya mengamalkan ajaran Islam ikut-ikutan, suku lagi ahlinya mengamalkan ajaran yang di ajar oleh tok guru mereka dan suku lagi ahlinya tidak di ketahui mengamalkan ajaran apa. wallahualam.

    ReplyDelete

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages