Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Saturday, July 20, 2013

VIDEO: ORANG UMNO TAK SEMBAHYANG




Nik Aziz kata UMNO buat mesjid tapi orang UMNO tak sembahyang..
Nik Aziz kata UMNO buat masjid, surau segala, tapi ianya mengkhianati pemikiran rakyat Kelantan sebab jadikan rakyat Kelantan kedekut, kerana hanya guna duit sendiri untuk buat rumah sendiri bukan buat mesjid..habis rakyat Kelantan nak bina rumah sendiri pakai duit sape kalau semua dah guna buat mesjid? Kerajaan negeri takde tanggungjawab ke nak bina masjid untuk keperluan rakyat?
Nik Aziz seolah-olah samakan negara Malaysia yang banyak mesjid dibina oleh kerajaan pimpinan UMNO dengan negara-negara komunis seperti China dan Uzbekistan yang juga ada mesjid-mesjid...

Dah 23 tahun Nik Aziz jadi MB nampaknya dia tak tahu apa fungsi kerajaan negeri..kalau rakyat boleh bikin semua tanpa ada kerajaan, buat apa mereka undi untuk jadi wakil mereka sebagai wakil rakyat dan menjawat jawatan-jawatan seperti Menteri Besar dan Exco-exco?? 

Malaslah nak bising-bising..korang ada otak..korang fikir la sendiri..

2 comments:

  1. Lancau lah nik najis ingat semua orang pas tu sembahyang ke

    ReplyDelete
  2. Tersangat bahaya orang yang di sangka berilmu ini berkata seperti itu. Inikah yang dikatakan Ulama, Tok Guru dan sebagainya. Adakah orang seperti ini mahu di ikuti ajarannya? Adakah ini dikatakan berdakwah secara bijaksana?

    Fikir-fikirkanlah.....

    Saat Jais
    www.saatjais.wordpress.com
    www.treat-cure.com

    ReplyDelete

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages