Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Saturday, July 6, 2013

KAMI TAK KESAH DITIPU - RAKYAT SELANGOR




Anwar mengaku untuk jadi pensyarah kalau dia tak dapat memenangi Putrajaya dan gagal menjadikan Dato Seri Najib sebagai Ketua Pembangkang..ini video nya..




Tapi sekarang ternyata dia tipu bukan?

Tapi bagi rakyat Selangor..kalau Anwar menipu pon apa susahnya pada rakyat Selangor? Bukan kalau Anwar menipu rakyat Selangor susah pon..ada ke kalau dia menipu duit rakyat tetiba jadi sikit? Takde kan? Yang penting UMNO dan BN kalah di Selangor..betul tak rakyat Selangor? Anwar menipu macam tu takpe..

2 comments:

  1. Ketaksuban dan kebodohan cara politik pas kelantan telah berjangkit ke selangor. Penipuan dan kemungkaran pemimpin mereka tutup mata aje. Yang penting nafsu mesti didahulukan.

    ReplyDelete
  2. Ketua Penipu ni layakkah jadi pensyarah di universiti terkemuka? Dia memakan penipuan sendiri kerana tawaran menjadi pensyarah di universiti terkemuka seperti yang didakwanya tak kunjung tiba! Aku tak sabar nak jadi student dia . Pasti dia handal dalam teori-teori bluffology, Chameleon theory, Nocturnal activity theory, Saint-Devil theory dan macam-macam lagi theory. Lagi pun ramai di kalangan puak PAS yang setia dengan ceramah dan lecture awalnya! Pensyarah hebatlah katakan! Apa credential dia? First class in bl....*@#*@#?

    ReplyDelete

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages