f UMNO HALANG PASAR RAMADHAN? ~ Ikrar Pemuda

Sunday, July 7, 2013

UMNO HALANG PASAR RAMADHAN?




Oh Selangorku negeri ku...pasar Ramadhan pon tak boleh dibuka..terima kasih UMNO..ini semua salah UMNO..UMNO memang zalim sebab Pasar Ramadhan pon tak boleh nak dibuka di Kajang ni..


Takkan salah PKR kot? Takkan salah PAS kot? Mesti lah ini salah UMNO kan?
Tak kesah lah kalau Pasar Ramadhan ditutup pon kan? Bukannya rakyat rugi berjuta-juta ringgit pun..yang penting UMNO BN kalah di Selangor..ye tak?

8 comments:

  1. Betul tu, janji hati puas sebab umno zalim sgt. Baik bagi orang kapiah berkuasa urus kan hal hal orang melayu selangor yg otak letak kat lutut. Siapa yg tuan rumah siapa yg pendatang pun tak tahu. Yang jelas org melayu yg dah senang ada mereka kisah org melayu yg susah yg ingin menambah pendapatan. Inilah nasib parti perkauman bila dah berkuasa kaum dia saja yg dibela dan jaga.

    ReplyDelete
  2. Apa PAS di Selangor buat? wakil rakyat Bangi tu orang PAS kan? dia buat apa? yg meniaga ni semua sah-sah orang Islam orang Melayu..nasib nasib..nak berniaga di bumi sendiri pon tak boleh..nasib-nasib..

    ReplyDelete
  3. Tahniah kepada melayu2 pas dan pkr selangor. Bodoh tak ada otak. Taik lembu pun ada nilai jika diletak sebelah org2 pakatan rompak. Kini menang sorak kampung tergadai.

    ReplyDelete
  4. Selangor ku maju
    Apa ada hal untuk 5 tahun lagi....

    Jgn plak masuk tv buat bantahan.
    Buat diam2 bodo jer sbb tu yg korang nak selama ni kan.....ha3...selangor ku yg malang untuk kaum melayu ....

    ReplyDelete
  5. Sekarang dah pun jumpa apa yang dicari sebelum ni. Dah pun dapat sebagaimana yang dicita-citakan. Jangan merungut, jangan marah-marah, terimalah dengan hati yang terbuka dan redhalah saja, sebab dah memang pilihan sendiri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bayangkan klau kerajn ngri pimpinan UMNO yg buat...PAS pasti mnjerit2 terlolong lolong kata UMNO mcm2...skrg PAS buat apa?

      Delete
    2. begitulah nasib labu,bila percaya pada tikus yg kononya handal membaiki labu .

      Delete
  6. bagus gak macam tu. coz biasanya macai-macai PAS yang suka berniaga ni terutamanya dari negeri kelantan. Cuba lah chek kat mana-mana pun orang kelantan yang suka berniaga. Balik kelantan pangkah PAS lepas tu balik ke selangor rasa seronok sangat kerana PAS menang kat kelantan siap stiker penuh kat kereta. tu kat kelantan now kat selangor ni pandai-pandai lah.......guano demo.....

    ReplyDelete