f VIDEO PANAS PEMIMPIN PAS TERBARU! LAGI PANAS DARI STOPA! ~ Ikrar Pemuda

Wednesday, June 19, 2013

VIDEO PANAS PEMIMPIN PAS TERBARU! LAGI PANAS DARI STOPA!




Rosak..rosak..dah makin meracau mamat ni...dia kalah di Putrajaya, tapi menang di Salor, Kelantan...lepas tu tak mau datang Dewan Undangan Negeri Kelantan atas sebab-sebab tak dapat dielakkan..

tau tau dia buat video "panas"

tengok video kat bawah ni..







Haa..apa lagi..cepat-cepat la siap..apply cuti dan sebagainya..jihad woo..

p/s: apa jadi skandal video Stopa ek?? Masih kekal S/U Agung PAS lagi..ada imuniti ke dia?

11 comments:

  1. patut dia ni menang di salor - nipu jugok ko hai musam - guano cewek tokpet mu

    ReplyDelete
  2. PAS - PARTI ZINA...

    ReplyDelete
  3. umat Islam tak habis-habis ditipu oleh puak-puak ni...siapa dia nak label blackout fisabilillah? Dia bukan ulama pon..siapa husam?

    ReplyDelete
  4. Mengong bebeno le puak2 yg percaya dgn kelentong mamat seko nih...seriously, dah jelak dgn perangai puak2 parti satu nih yg melampau2 memperbodoh2kan orang....

    ReplyDelete
  5. Pembangkang diMalaysia sgt useless....kebanyakannya bersuara dan bermulut longkang... yg nih adalah antaranya...

    ReplyDelete
  6. Dalam masa yang sama dia tak sedar bahawa kerajaan yang ditentang adalah kerajaan yang dipimpin oleh orang Islam. Allah mengharamkan perancangan untuk menjatuhkan seorang pemimpin Negara beragama Islam. Mereka yang mati hanya sia-sia. Digelar sebagai penderhaka.

    ReplyDelete
  7. Dulu ramai je puak-puak yang puja dia..angkat dia sebagai pemimpin contoh ketika dia bertanding di Putrajaya..nah..skarang mana dia yang suka puja-puja tu?? dah nampak dah perangai dia kan? sampaikan perhimpunan bodoh macam tu pon dia kata jihad fisabilillah...siapa yang percaya lagi lah bodohnya botingkek-tingkek org n9 kata..

    ReplyDelete
  8. JIHAD?hukum buat sendiri?

    ReplyDelete
  9. rasanya dia ni belajar ekonomi lepas tu kursus bahasa arab je pun....layak ke buat fatwa?hai senang betul harini orang yang tiada ilmu keluarkan hukum agama....memang bengong kalau ada penyokong yang percaya bulat2....dulu bila isu lahat datu, ada pegawai polis meninggal mempertahankan negara..mufti2 yg tinggi ilmu agama bagi fatwa mati syahid...tp macam dipertikaikan diterima ulama' parti tu...siap kata syahid ada macam2...tu syahid dunia....nah sekarang bila nak membenarkan apa yang diorang nak buat (salah atau tak salah) boleh pula fatwa syahid....tak dengar lagi ulama diorang pertikai....mcm ni ka nak tadbir berteraskan islam???islam hanya datang dan diguna bila diperlukan???

    ReplyDelete
  10. *dipertikaikan ulama' parti tu

    ReplyDelete
  11. Ketua2 PAS mmg suka berjihad makan duit org kampong dan rakyat jelata .
    Kumpul duit utk buat highway stadium dan manipulasi Memali supaya org2 besar PAS boleh berjihad makan harta org miskin dan anak yatim termasuk balu2. Lepas tu kata yg meninggal dunia di Memali bukan mati syahid , jadi yg mana satu yg benar . Minta la fatwa songsang Nik Aziz

    ReplyDelete