f NAFSU JUAK PAKATAN DAH MENGGILA ~ Ikrar Pemuda

Tuesday, June 18, 2013

NAFSU JUAK PAKATAN DAH MENGGILA




Adoiii..kot ye pon nak tolong...agak-agak la..konon nak membantu dengan kahwin anak-anak dara di Syria..takkan di Syria je kot? Nak yang putih-putih gebu gebu je..yang di Myanmar macamana? Somalia? Ramai lagi anak-anak dara dan ibu tunggal yang susah-susah di Malaysia ni...apa pasal pejam mata??

Itu lah yang sibuk di FB kan oleh juak-juak Pakatan..

Walhal berita pasal kahwin tu adalah satu berita palsu..

Tak payah la nak tipu umat Islam dengan menggunakan nama Islam..dah la rakyat di Syria tu telah bergolak..kalau tak mampu untuk bantu dengan fizikal..iringan doa sudah cukup untuk mereka..

3 comments:

  1. Ust Azizul, pakai no pun dari Kelantan, memang kuat seks dan kuat menipu...

    ReplyDelete
  2. Slm mohon dipautkan blog Tasek Gelugor Portal... Blog tuan telah pun dipautkan...

    ReplyDelete
  3. sapa2 yg percaya tu, memang bangang. ingat senang2 je org syria nk jadi bini. tu iklan nk tipu korang tu. sekali dh bank in duit, bakal isteri kemana, duitpun lesap...kelabu asap....

    ReplyDelete