f TUKAR KERAJAAN TANPA PILIHANRAYA?ANDA MAU? ~ Ikrar Pemuda

Sunday, May 19, 2013

TUKAR KERAJAAN TANPA PILIHANRAYA?ANDA MAU?



PAS nampaknya senyap dalam isu nak guna jalanan sebagai pentas tukar kerajaan. DAP pula tak nyatakan direct tapi mahukan Anwar dan PKR lakukan dan mereka akan tengok macamana..kalau ada peluang dia sauk la..Repot Polis dari Karpal pasal tak setuju guna demonstrasi untuk ubah kerajaan itu wayang je la kot..

Kita sebagai rakyat biasa ni cuba fikir kalau ada pihak nak tukarkan kerajaan BUKAN MELALUI PILIHANRAYA..APA AKAN JADI?? Aman kah? Harmoni kah? 
Budak mentah kat dalam video di bawah ni cakap dia tak sanggup nak tunggu 5 tahun lagi diperintah di bawah BN..




Eloklah tu..dah kena cekup oleh pihak Polis..

3 comments:

  1. dah kene tangkap dah bdak kecikk tu....

    tauu la dia makan sepatu lpas ni....

    ReplyDelete
  2. macamnila aku cadangakan kat budak tu, kemas kain baju, pindah ke negara luar. belajar hidup sendiri, nanti nak dekat2 pru14 balik semula.... kau senang hati sebab tak dibawah kerajaan bn, rakyat pun senang hati tak dihasut oleh cerita2 dongeng kau tu. sementara kau kat luar negara, rakyat malaysia bolela fokus untuk memejukan negara

    ReplyDelete
  3. Hantar ke Pulau Jolo...amacam

    ReplyDelete