Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Thursday, May 23, 2013

LEPAS SPENDER, PAS SUKA COLI PULAK #StopaSpender





PAS ni nama je parti Islam..tapi suka benda yang bukan-bukan..
Mustafa Ali yang telah kantoi dengan video "Stopa Spender" nya sampai ke hari ini tak kena apa-apa tindakan dari PAS..lepas gitu je..tapi takpe..Allah Maha Adil..

Terbaru Pesuruhjaya PAS yang baru yang juga Naib Presiden PAS iaitu Mahfuz Omar dalam ucapannya menunjukkan kesukaan mulutnya ucap cakap-cakap benda lucah dan berunsur seksual..tak caya tengok video kat bawah ni (credit untuk Team Media Kedah)


Beginikah yang dikatakan parti Islam? Beginikah yang dikatakan pemimpin Islam?? Sampai baju dalam pon nak cakap untuk raih undi dari rakyat??

Oppss..sori..Nik Aziz kata kalau gantung banner dan poster PAS boleh pahala, orang UMNO solat tak dapat pahala..patut la pemimpin PAS boleh cakap apa-apa pon...

3 comments:

  1. mahfuz ni layak beri ceramah dekat doraimon je...ucapan yg tak de isi..message yg nak disampaikan tidak ilmiah..tiada fakta...ini lah tahap pemimpin PAS....merapu...meracau tak tau hala tuju....

    ReplyDelete
  2. Sudah namanya pun PAS..bererti mereka dapat pas untuk buat apa saja. Kalimah ALLAH pun perkara kecil di mata mereka apatah lagi zina. Di mata mereka, mereka lebih islamik dan hanya mereka saja yang layak menghukum dan bicara tentang islam.

    ReplyDelete
  3. Contoh Melayu/Islam yang tak senonoh

    Parti Islam lagi

    Astaghfirullah......

    ReplyDelete

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages