f PEMIMPIN PAS MERAJUK BUAT KEDAI MAKAN? ~ Ikrar Pemuda

Sunday, April 14, 2013

PEMIMPIN PAS MERAJUK BUAT KEDAI MAKAN?



SIAPA PEMIMPIN PAS NAK BUKAK KEDAI MAKAN?

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



dengan menu baru = roti spender ... ada beberapa jenis..roti spender kosong, roti spender telor, roti spender bawang, roti spender tampal, dan roti spender sardin..

5 comments:

  1. Fuh mesti sedap ni, makan plak dengan ubat kuat...mesti gegar katil punyer!

    ReplyDelete
  2. apa yang STOPA buat tu tak berdosa ke ikut kaca mata HADI AWANG. Atau pun selepas HADI jual kalimah Allah kepada rakan-rakan kafirun, PAS dah kehilangan dacing agama, mengenai dosa dan pahala?

    ReplyDelete
  3. Layan gak video ni
    Sekali sekala nengok org 'tua alim' main syok gak
    Boleh le kita yg jahil ni belajar sesuatu dari dia org
    Cara henjut
    Cara goyang
    Cara mengayat
    Cara bagi habuan
    Cara betul memakai spender, kena duduk baru le sarungkan spender tuh!
    Selama ni aku pakai sambil berdiri!

    ReplyDelete
  4. Hahaha.mcm siot la korang..
    Roti canai tapa onnnee...

    ReplyDelete
  5. sape nak try..gi kedai mamak ramai orang PR..order 'roti canai spender' dgn suara tinggi?
    hahaahha...

    nak try lahhhh....

    agak2lah ....apa reaksi spontan...pelayan...pelangan lain...?

    1-ketawa terbahak2
    2-kena maki kaw2
    3-kena hambat ramai2

    klu tak berani..order roti canai kosong jer..

    ReplyDelete