f PAS LINDUNGI PENZINA, AJAK RAKYAT BERDOSA #StopaAli #TheBigSpender ~ Ikrar Pemuda

Saturday, April 13, 2013

PAS LINDUNGI PENZINA, AJAK RAKYAT BERDOSA #StopaAli #TheBigSpender



Demi untuk mendapatkan kuasa, PAS tak berminat nak perjuangkan keadilan dalam isu video seks Mustafa Ali. Adakah dengan menafikannya cukup untuk membuktikan Mustafa Ali tak bersalah??

Kami faham akan dilema PAS:
1) Kalau biarkan Mustafa Ali mengaku, habis lah PAS..orang akan cap parti PAS sebagai parti yang tak guna sebab konon nak perjuangkan Islam, tapi pemimpin partinya perangai teruk, terlibat dengan maksiat.

2) Kalau PAS tak mengaku dan kata fitnah, imej PAS tetap akan menjadi teruk sebab MENIPU rakyat. Mana taknya, bukan muka tapir atau tenuk dalam video tu, tapi muka Mustafa Ali, Setiausaha Agung PAS..

PAS ingat PAS boleh perbodohkan rakyat, tapi PAS silap, rakyat tidak mahu melindungi penzina..at least, bagi rakyat, PAS harus menyiasat video tersebut DAN BUKAN TERUS MENERUS MENYALAHKAN ORANG LAIN!

Apa pun, cuba kita bayangkan, setelah melalui macam-macam ranking di dalam parti PAS, akhirnya Mustafa Ali gagal melawan nafsu seksnya..apa dah jadi?? Apa yang dia buat dalam PAS? Bukannye kejap..lama dah..hampir 40 tahun!!

Cuba tengok pencapaian Mustafa Ali di dalam PAS..

Ini bermakna, PAS bukan Islam, kerana kalau orang itu duduk lama dalam Islam, maka dia akan kenal Islam dan tidak melakukan kerja-kerja terkutuk...jika pon orang Islam itu melakukan kesilapan..dia akan mengaku dan bertaubat..

TAPI..di dalam PAS, makin lama duduk dalam PAS, Islam makin tak kenal, dah tua-tua pon buat maksiat, bila buat salah tak mau mengaku dan tuduh orang lain pulak..


6 comments:

  1. bertaubatlah....

    tak perlu nak salahkan org lain...

    Muka tu sangat jelas dlm video tu..

    mungkin kembar dia kot???

    Dulu pun ada kembar anwar jugak!!!

    dan juga kembar Azmin ali...

    Mereka ni sama aje...tak bermoral!!!

    Tak layak jadi pemimpin!!!

    Mat Sabu pun sama!!!

    ReplyDelete
  2. WALI BAND

    TAUBAT!!!!!!!!!!!

    SUMPAH LA WEI STOPA DULU KAU BERANI CABAR AG POLIS BERSUMPAH KES INSIDEN BATU BURUK...

    SKANG ADA BRAN??????

    ReplyDelete
  3. Selamat Tinggal PAS.
    Aku x mahu sekongkol dgn penzina...

    ReplyDelete
  4. kalau tak betul nafikan bersungguh2...bersumpah laknat ke...buat report polis ke.. atau saman orang yang dedahkan....bukan senyap je??? Inilah jadinya bila asyik menuduh parti lain tak islamik...buat maksiat..jadi berbalik pada diri sendiri...bertaubatlah!!

    ReplyDelete
  5. Kengkawan Bloggers! dari kita gantung bendera parti, moh lebih baik kita gantung spender putih XXXL di setiap kawasan PAS. Ini sebagai sindiran kepada PAS. Lama-kelamaan spender akan lusuh menunjukkan PAS semakin nak mampuh.

    Hari penamaan calon pasti akan ada yang bawak spender putih XXXL!

    ReplyDelete
  6. Kesian mustafe! kerana anu kecil dia yg ganas sangat tu dia dah dapat kemaluan yg besar.. Satu dunia dah tengok aksi henjut dia! Mana nak sorok muka tembok dia tu?
    Aku musykil ini dah kali keberapa dia menghenjut betina tu! Last2 terkantoi.. Allah maha kaya.. sekejap je Dia tunjukkan siapa para pemimpin Pas ni!
    Kebanyakannya gila sex dan tak bermoral tapi cakap berdegar-degar mengutuk orang lain.. padan muka!!
    Alamat bungksu le dlm PRU13 nanti!!

    ReplyDelete