Monday, January 14, 2013

UNIT AMAL BODOH AA!!

.

Bukan kami cakap..tapi orang pakatan sendiri cakap..

Tapi memang terer betul Unit Anmal PAS ni..Berlagak macam pulis pulak..

Sampaikan Boss Rumah Urut pon lu berani sailang ka!!

Kan kena BODO...hahahah...

Ni video kena bodoh..dan pakej sekali dengan stupid [minit ke 4:00]




Yang ni di bawah ni pulak video tunjuk Che Gu Bark BAGI WARNING Unit Amal untuk pulangkan tabung kutipan ceramah ..

Dah la jadi balaci kutip derma..tapi kena warning di khalayak ramai untuk pulangkan pulak..adooiii..malu beb..
teruk ke unit amal ni??Hihihi..

Ni videonya..


Kengkadang kesian gak Unit Amal ni...asyik kena bahan je..tapi mereka ni patuh betul..kena maki ke kena herdik ke..diorang muka tebal..
Mana diorang belajar ni??

Baca ni..

Pengaruh pemikiran Imam Khomeini dan gerakan di Iran juga dirasakan di kalangan pemuda di PAS. Sejumlah kecil ahli Pemuda PAS menjadi pengikut bersemangat mesej Imam Khomeini. Beberapa dari mereka menghadiri program yang diadakan di Iran untuk memahami keunikan dan kejayaan gerakan Islam di sana. Kursus-kursus ini tidak ada hubungannya dengan latihan senjata kerana beberapa mungkin berfikir, tetapi hanya tentang belajar tentang mengulangi kejayaan gerakan Islam dan bagaimana bisa begitu dekat dengan orang-orang di Iran. Di antara kejayaan interaksi tersebut adalah pembentukan Unit Amal yang disalin kejayaan gerakan Sazendagi Jihad (JZ) di Iran. The JZ adalah semua sukarelawan gerakan pemuda meliputi yang membantu petani miskin meningkatkan hasil mereka, membawa pendidikan ke kawasan luar bandar dan melakukan kerja kesejahteraan di antara massa. Kejayaan ini dipengaruhi Pemuda PAS untuk menubuhkan sebuah gerakan yang sama dan pada pertengahan 1980.....(Mat Sabu 18 Mei 2011)

Ohhh..dari Syiah rupanya..

Terima kasih Abang Mat Sabu...Tenkiuuu (sambil buat muncung macam Mat Sabu selalu buat tu..)

p/s: kredit sekredit kreditnya untuk video dari minaq jinggo ...kami selalu guna video kau bro..
dan tak lupa buat penaminangreturn..

0 comments:

Post a Comment