Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Wednesday, January 9, 2013

SIAPA PENENTU PERJUANGAN PAS?

Siapa penentu perjuangan Pas?

1) Anwar Ibrahim
Hj hadi terima apa sahaja yang Anwar perjuangkan dan buat. Perlakuan seks Anwar dengan china doll pon Haji Hadi halalkan dengan reject bukti kamera video. Dan kini pluralisme bawaan Anwar dalam penggunaan kalimah Allah juga disokong Hadi.

2) DAP
Bila Pakatan menang besar pada PRU12, Dap tak setuju negara Islam dan hukum hudud bawaan Pas. Terus Pas gugurkan perjuangan negara Islan dan hukum hudud....dan dengan selamba Hj Hadi kata tidak disebut tentang negara Islam dalam Al Quran. Walhal sebelum ini Hj hadi sendiri rasmikan dokumen negara Islam hasil tulisan Harun Din keluaran Pas.
Dan bila Lim Guan Eng kata kalimah Allah patut boleh digunakan oleh non muslim, Hj Hadi terus bersetuju dan terus tolak penjelasan yang pernah dibuat Timbalan Mursyidul Am Pas Dato Harun Din.

Maka sekarang dah jelas siapa penentu halatuju perjuangan Pas. Bukan lagi Al Quran dan Sunnah..tetapi Anwar dan Dap.

1 comment:

  1. Orang PAS mana boleh lawan Pemimpin mereka. Hadi Awang dah jelas benarkan nama Allah digunakan oleh agama lain di Malaysia. Sekarang dah jelas siapa sebenarnya Hadi Awang tu!! Apa kata orang PAS???????????? yang selalu suka kapirkan orang lain.

    ReplyDelete

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages