Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Sunday, December 16, 2012

PENASIHAT SULTAN DAN MAJLIS AGAMA GENG UMNO?

Pesuruhjaya PAS jadi rappers..


PENASIHAT SULTAN DAN MAJLIS AGAMA GENG UMNO?

Itu adalah tuduhan Pesuruhjaya PAS Selangor Dr. Rani. Dia mengulas titah Sultan dalam satu wawancara di Utusan, tapi dia pergi hentam UMNO sesuka hati dia.

Dia siap bagi warning kepada pihak-pihak di atas agar berhati-hati supaya tidak jadikan Baginda Sultan Selangor bias..Hah?

Apa ke sengal sangat Pesuruhjaya PAS ni?? Walhal Sultan dah terang-terang bertitah menjelaskan pendirian baginda..

Antara kata-kata Dr Rani ialah:

Mengulas lanjut perkara tersebut, Dr Rani mengharapkan semua pihak, khususnya Umno, supaya tidak lagi cuba ‘mempengaruhi’ Sultan untuk kelihatan ‘bias’, yang akhirnya persepsi negatif dilemparkan terhadap baginda.

Tegas Dr Rani, pihak yang terbabit menasihati Sultan sama ada di Istana, mahupun dalam MAIS, JAIS dan SUK harus berhati-hati dan jangan sekali-kali mencemar kemuliaan baginda dengan agenda Umno.

“PAS Selangor amat menyanjungi Tuanku dan berharap para penasihat Sultan memastikan selepas ini sebarang kenyataan yang hendak dibuat atas nama baginda, hendaklah berhati-hati harus tidak dilihat ‘bias’,” ujarnya.


Apa ke sengal sangat dia ni?? Dia tak faham ke apa baginda Sultan titahkan? Atau dia memang sengaja mengambil kesempatan?



Kalau Dr. Rani ni hidup di zaman dulu..dah lama kena hukum..

Ulasan lebih terperinci oleh Ketua Pembangkang Selangor ada di sini

Kalau

3 comments:

  1. PAS mmg la sebenarnya "JNYX" dalam msia ini bersama2 dgn si gampang DAP dan si tua kutuk yg gemar main lubang taik jantan, anwar ibrahim

    ReplyDelete
  2. PAS mmg busuk..Sultan ckp lain dia ckp lain...Islam apa dia pakai ni...busuk mngalahkn iblis

    ReplyDelete
  3. Semoga dr rani diberi ptunjuk yg setimpal dari Allah SWT

    ReplyDelete

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages