f BUKTI PAKATAN AKAN GANTI UMNO BN ~ Ikrar Pemuda

Friday, November 23, 2012

BUKTI PAKATAN AKAN GANTI UMNO BN




Tengok gambo kat bawah ni...nampak sangat BN bakal gagal...



..ye BN bakal gagal mengekalkan kedudukan mereka sebagai Pembangkang di Selangor dan akan take over kerajaan Selangor..
Tengoklah sambutan ceramah Pakatan Rakyat di Shah Alam..lengang..rakyat dah ramai muak..asyik2 ceramah-ceramah..kerja tak buat..eloklah tukar balikk




1 comment:

  1. mana tak muak bro!!! dlm ceramah umno je la salah, bn je la yg jahat. semua yg kerajaan pusat buat tak de harganya. isu air la, isu talam la, isu rumah pkns la, isu harta & eset pkns kena jual la, isu elaun ibu tunggal la, isu jalan & kemudahan asas tak diselenggara la...itu semua disalahkan pada umno/bn. mana org selangor tak muak. dorang rasa malu nk dtg beb, sbb kalau dtg jugak maknanya dorang TAKDE OTAK & BUTA MATA....lgpun kt selangor rakyat yg takde otak dan buta matanya dh tak ramai dh. contohnya kt dlm gambar tu!!!

    ReplyDelete