f BALA ? ~ Ikrar Pemuda

Monday, November 12, 2012

BALA ?


Kalau dulu, cerita pasal bab banjir di hujung tahun..mesti yang banyak berlaku di pantai timur di Kelantan dan Terengganu. Sampaikan budak-budak SPM pon susah nak periksa di negeri-negeri tersebut. Jarang betol masalah yang sama berlaku di Selangor.

Tapi sejak dua menjak ni, Selangor menjadi negeri yang utama pulak ditimpa banjir. Apasal ek?

Area puchong dan Serdang ni pon penduduk cukup takut kalau hujan lebat lama-lama..sebab takut banjir..apa pasal dulu takde macam gini ek..dan sekarang ada banjir-banjir ni?

Di area puchong juga ada jugak banjir yang lain...banjir yang kat bawah-bawah ni..









1 comment:

  1. Aku tak tau la bala ke hapa. Tapi aku mengiyakan apa ko tulis. Kenapa Selangor? Maksiat berleluasa. Berhala besar pun ada (Pak Lah silap besar biarkan Samy Velu buat berhala tu!). Tapi bencana paling besar bila ada orang Islam sendiri menggalakkan LGBT dan murtad! Damn politikus yg pentingkan politik semata-mata!

    ReplyDelete