f NIK AZIZ TAK MAU BERTANDING... ~ Ikrar Pemuda

Monday, October 22, 2012

NIK AZIZ TAK MAU BERTANDING...


Tapi dia kata Parti suruh bertanding..dan dia kata Setiausaha Agung kata Nik Aziz WAJIB bertanding..wahh..dah macam hukum agama pulak sampai wajib Mustapa Ali pon Nik Aziz kena turut..


Dulu sibuk suruh Tun M berhenti lah dah lama lah..dia boleh pulak..

Apa pun, sila lah bertanding wahai Nik Aziz..rakyat dah lama tunggu...dah berapa lama dia jadi MB..dan macam-macam kegagalan yang rakyat rasa..tak caya tanya Husam..

kalau kalah jangan marah aaaa...

3 comments:

  1. ... Sebenornye Nik Aziz, hang ni dah gila. Udah gila kuasa. Ye lah, dapat kereta besar, kerusi empok, rumah besar dan macam macam lagi yang besar besar. Jadi tak kanlah nak lepaskan semuanya ini. Biarlah jadi MB sampai mampus pun tak apa ...

    ReplyDelete
  2. bongok punya Umno... bila masa nik aziz ada rumah besar? dia duk rumah kmpung je... biarlah Umno bodoh sampai mampus tak apa...

    ReplyDelete
  3. buke setakat bongok. gila babi. jenis menate metekedgh0 taik. porah..barua umno. penjikat. pencacai, muka poyo perangai sysitan. mampus bn

    ReplyDelete