f UNISEL: PELAJAR TINGGAL DI KHEMAH? ~ Ikrar Pemuda

Sunday, August 5, 2012

UNISEL: PELAJAR TINGGAL DI KHEMAH?


Kalau dah angkat diri sendiri sebagai kerajaan berkebajikan...takkan lah asrama pelajar universiti sendiri tak boleh nak handle?



Bukan sepuluh...bukan seratus..TAPI 3 RIBU PELAJAR TIADA ASRAMA BEB!!! KEBAJIKAN KEPALA HOTAK KAU LAH KHALID!!

2 comments:

  1. Kerajaan mana yang takde isi perut yang sanggup aniaya pelajar ni? Tapi begitulah hebatnya puaka Pakatan Rakyat. Kalau bab pekena, pekuda dan peralat pelajar dema memang cekap. Tapi kalau nak bela, nak jaga kebajikan, jangan diharap.

    Tengok sajalah budak Al-Azhar yang ditarik balik biasiswa kerana demo Bersih 3.0 di Kaherah, dibagi saguhati RM50 saja... GILA!!!

    Tengok sajalah PAS buat demo protes pembinaan sekolah agama rakyat di Perak.

    Puaka macam ni kah nak dibagi perintah Malaysia, nak diharap jaga kebajikan rakyat, jaga generasi muda pemimpin Malaysia akan datang.

    Dan mana dia mahasewel pejuang keadilan? Takkan pandai setakat nak tuntut dilupuskan pinjaman PTPTN saja? Setakat itu sajakah otak yang ada? Atau mungkinkah modal itu juga disogok oleh puaka Pakatan Rakyat?

    ReplyDelete
  2. layarilah laman portal web berita yang disediakan PERCUMA tanpa perlu melanggan Freemalaysiakini2.com , sebarkan kepada rakan-rakan anda.

    ReplyDelete