Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Tuesday, July 3, 2012

UNISEL AKAN SEBAT PELAJAR YANG SERTAI DEMO !


" Pihak kami dengan ini menyatakan rasa kesal kami di atas perlakuan pelajar-pelajar tersebut. Untuk makluman Y.B Dato' Seri, pihak pengurusan UNISEL tidak bersetuju dengan tindakan segelintir pelajar UNISEL yang terikut-ikut dengan pengaruh pelajar IPTA lain untuk hadir berdemonstrasi. Mereka juga sedia maklum bahawa mereka bakal berdepan dengan tindakan tatatertib universiti jika melakukan sebarang tindakan yang boleh menjatuhkan nama baik UNISEL sama ada dalam mahupun di luar kampus" 

Ape cerita kerajaan PR Selangor? UNISEL sendiri tak sokong DEMO yang kebanyakkan didalangi oleh PR. Tak pasal-pasal naib canselor UNISEL terpaksa merayu kat Dato' Seri Khalid Nordin untuk sambung balik PTPTN yang kononnya perlu DIPERCUMAKAN oleh PR.

Kenapa sampai nak gadai tanah untuk 'settle' kan pinjaman student UNISEL? apa budget SELANGORKU tak boleh ditambah untuk kepentingan student ke? mana pegi keuntungan yang di war-warkan oleh kerajaan PR selangor? ke semua tu PEMBOHONGAN je? 

Sepatutnya kerajaan PR Selangor malu dengan tindakan mereka yang seronok mendoktrinkan agenda sesat ke dalam minda student, tetapi nak melaksanakan apa yang di propagandakan itu tak mampu. Tak payah jauhlah, nak bagi pendidikan percuma untuk pra-sekolah pun kerajaan PR Selangor masih tak mampu! 

Kita saksikan sendiri surat rayuan oleh Naib Canselor UNISEL kepada  Dato' Seri Khalid Nordin berkenaan isu PTPTN dibawah :






No comments:

Post a Comment

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages