f Nik Aziz Kena Lelong! ~ Ikrar Pemuda

Monday, July 2, 2012

Nik Aziz Kena Lelong!

Bagi Pas apa sahaja yang boleh dijual akan dijual. Tahun 90-an dulu pas gila nak jual Putrajaya. Tapi sekarang ni mereka gila mengidam nak duduk kat Putrajaya. Demi putrajaya, mereka sanggup jual nama Allah, mereka sanggup jual perjuangan!

Kini kegilaan mereka diteruskan lagi dengan menjual gambar Nik Ajis. Mungkin kalau Nik Ajis dah tak ada mereka akan jual pula patung Nik Ajis. Nasib baik Nik Ajis masih ada lagi.

     

Semua ini ada usaha untuk mendewakan Nik Ajis. Mungkin bagi orang Pas, apa sahaja yang berkaitan dengan tok guru mereka boleh membawa mereka ke syurga. Mungkin tak lama lagi selipar dan seluar dalam nik aziz pun akan dijual!

Cara mereka mendewakan Nik Aziz dah macam golongan syiah mendewakan Imam Khomeni satu masa dulu.

jom layan kisah Tuan Sadiq Segaraga kena lelong pula!......

4 comments:

  1. jom kita orang melayu buat campaign top priority!!!:
    1. sokong privatisation of penang port
    2. refurbishment of bukit bintang plaza area

    ReplyDelete
  2. rosak.. Jahanam.. jual gambar.. lepas tu TAKBIR!
    jahanam... take beer.. dah jadi puak sesat syiah dah.. jual gambar pemimpin.. bidaah..

    inilah kesesatan yang nyata..

    ReplyDelete
  3. ...Orang orang yang membida untuk membeli Nik Aziz itu mestilah orang yang terlalu baghal dan bangang serta yang tak punya akal fikiran dan daya fikir sebagai manusia yang berotak...

    ReplyDelete
  4. BN=barisan neraka=barua negara

    ReplyDelete