f BUKTI KELANTAN NEGERI TADAHAN WAHYU ~ Ikrar Pemuda

Sunday, June 17, 2012

BUKTI KELANTAN NEGERI TADAHAN WAHYU


Banyak bukti menunjukkan bahawa pemerintahan PAS di Kelantan berjaya membentuk rakyat yang maju pemikirannya dalam pelbagai segi; muzik, sahsiah dan pemikiran

 MUZIK



 SAHSIAH
 

PEMIKIRAN

1 comment:

  1. saya cadangkan awak ke kelantan dulu, FYI yg kat atas tu
    "ain manja" dia org tak pernah dapat kerakyatan malaysia pun, kalau kamu anggap itu kelantan , mcm lah kelantan ni dah kuar dari malaysia., atau itu yg kamu nak wahai umno puchong ?

    ReplyDelete