f KETUA DEWAN PEMUDA PAS TAK RETI MENIPU? ~ Ikrar Pemuda

Thursday, May 3, 2012

KETUA DEWAN PEMUDA PAS TAK RETI MENIPU?


Bagi PAS, yang penting adalah mempertahankan imej dan maruah parti dan ahli-ahlinya. Persepsi terhadap parti PAS seharusnya dipertahan sebaik-baiknya di mata rakyat dan penyokongnya supaya tidak dipandang serong agar sokong sentiasa kuat lebih-lebih lagi bila PRU nak dekat.

Dalam perhimpunan Bersih baru-baru ini, walaupun bukti video dengan jelas menunjukkan bahawa Unit Animal PAS merempuh benteng manusia dibina pihak polis. Tetapi Ketua Dewan Pemuda PAS Malaysia, Nasrudin Hassan kata mereka hanya MELOLOSKAN DIRI. Dia kata Unit Animal PAS MELOLOSKAN supaya penyokong perhimpunan tidak bertembung dengan anggota Polis..masalahnya Polis tak bergerak ke mana-mana pon...hanya berbaris di situ membentuk benteng..bukan nak rempuh sape-sape...

Rakyat tidak bodoh la Nasrudin oi...sekarang ni bukan macam dulu...bukti bervideo ada la...tapi tak sangka yang kau masih sanggup berbohong...bukan ahli PAS cawangan ke..tetapi KETUA DEWAN PEMUDA PAS tau!

Berbohong lah lagi wahai Nasrudin dan konco-konco dalam PAS....lebih banyak kau pusing fakta....makin jelak rakyat terhadap PAS dan Pakatan Haram... JOM TENGOK UNIT ANIMAL PAS HANYA MELOLOSKAN DIRI DAN BUKAN REMPUH PIHAK POLIS...

4 comments:

  1. Bohonag Ketua Pemuda PAS tu tahap apa....
    Bohong sunat....
    Bohong wajib.....
    Bohong makruh....
    Semua jenis bohong tu, sah dapat pahala...syurga
    Bohonga dalam Islam PAS dapat pahala....syurga
    cakap benar di luar PAS dapat dosa.....neraka

    ReplyDelete
  2. Tantawil harus bersyukur kerana akal ceteknya nak menipu tak diredhai Allah.... AMBILLAH IKTIBAR DARINYA...BERUBAH , jangan sampai disesatkan Allah nanti... lihatlah pemimpin2nya yang semakin tersasar dari landasan kebenaran..kembalilah kepada Al Quran.

    ReplyDelete
  3. Hahahaha muka bodoh hahahahaha

    ReplyDelete
  4. Budak tadika pun tau..

    ReplyDelete