Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Thursday, May 3, 2012

BUKTI BERSIH 3 BERI KESAN NEGATIF KEPADA PAKATAN?


Debat di antara Ketua Pemuda UMNO dan Pengarah Strategi PKR tentang pemansuhan PTPTN dengan Rafizi Ramli seperti sedia maklum telah ditangguhkan oleh Sinar Harian. Sebab yang diberi oleh Sinar Harian adalah :

“Beberapa insiden di seluruh negara, khasnya di Kuala Lumpur beberapa hari lalu mewujudkan suasana hangat, jadi kami tidak mahu debat seperti ini yang menemukan tokoh parti bertentangan membangkitkan lagi suasana tidak sihat."

Bermakna, BERSIH 3 telah memberi kesan yang negatif kepada rakyat, dan rakyat sudah pasti menuding jari kepada Pakatan Rakyat termasuk Ambiga atas penganjuran perhimpunan tersebut.

Ini mungkin ditakuti oleh Rafizi Ramli serta PKR takut-takut keluar soalan atau perbincangan mengenai Bersih 3 yang sudah pasti memalukan Anwar dan parti nya.

Jadi apa yang berjayanya dengan Bersih 3.0 seperti apa yang dilaporkan sendiri Sinar Harian DI SINI?

Imej video yang memaparkan wajah Azmin beraksi lucah menambahkan lagi keraguan rakyat terhadap PKR. Dan mungkin PKR takot kalau-kalau ada debat tersebut tiba-tiba membicarakan tentang AMALAN PEMAKANAN AISKRIM oleh pimpinan tertinggi PKR.

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages