f KENAPA MUFTI TAK TEGUR MEREKA INI? #SaveSgor ~ Ikrar Pemuda

Tuesday, February 14, 2012

KENAPA MUFTI TAK TEGUR MEREKA INI? #SaveSgor

Kenapa la agaknya Mufti tegur PM pasal Thaipusam tapi tak tegur mereka-mereka kat bawah ni!




Sebab Nik Aziz tu kan ulama, sampai ada yang kata dia tu macam nabi lah, karomah lah...so takkan la datuk mufti nak tegur kan? Anwar pulak dah dianggap sebagai anugerah tuhan atau pun 'imam mahdi' oleh PKR, takkan lah dah tahap itu mufti nak tegur kot? Khalid Ibrahim pulak exco agama hehehe..takkan mufti nak tegur..Lagi pun kalau Datuk Mufti tegur mereka-mereka ni habis la Datuk Mufti kena cerca dan kena maki, macam Datuk Harussani digelar Haramsani dan sebagainya..

Jadi disebabkan Datuk Mufti sayangkan PM kita lah dia tegur...orang-orang UMNO takde pon dok maki Datuk mufti..terima kasih kerana menegur..sebab PM orang biasa sahaja, ada buat kesilapan, bukan macam puak-puak Pakatan..pemimpin mereka mana boleh buat silap..bagi penyokong PR, pemimpin-pemimpin mereka tu sempurna, apatah lagi dengan gelaran-gelaran yang mereka beri tu..

2 comments:

  1. Apa guna nya menyalak bukit..itulah sebabnya Mufti TIDAK MENEGUR MANGKOK2 TU....DARI MENGINGATKAN ORANG2 yang SESAT tu ada baiknya mengingatkan kepada yang mengkin tergelincir ada gak FAEDAHNYA..

    Lu fikir sendiri maksud gua nie

    ReplyDelete
  2. hahahah...tajuk tu gimik je...kami tak kesah pon ulama tegur pemimpin...itu lah gandingan ulama dan umara'...bukan macam PAS..kalau Pakatan, pemimpin yg halang jual arak dan halang kegiatan murtad pon kena tendang...heheheh...

    ReplyDelete