f #SaveSgor : MAKI HAMUN YANG DAPAT 'PAHALA' ~ Ikrar Pemuda

Wednesday, January 11, 2012

#SaveSgor : MAKI HAMUN YANG DAPAT 'PAHALA'


Dalam PAS, apa segala yang haram boleh jadi halal, asalkan berjuang untuk Anwar. Cuba tengok video 'nasyid' muslimah PAS untuk Anwar kat atas tu..
  1. Wanita terpekik terlolong, eh bukan suara tu aurat ke?
  2. maki hamun "UMNO Mampus" tu dikira macam zikir dalam PAS agaknya..boleh dapat pahala tu..
  3. salam abang Polis..eh..asalkan perjuang untuk Anwar boleh je salam bukan muhrim
Jadi kalau nak maki hamun yang dapat 'pahala', pakai tudung labuh dan tutup aurat, lepas tu jerit kuat-kuat "UMNO MAMPUS" dan macam-macam maki hamun lagi kepada UMNO..anda bisa dapat darjat tertinggi dari ulama PAS..Barakaaat..salamaaat...


Tahniah PAS dalam mentarbiyyahkan muslimah-muslimah ini berMULUT PUAKA dan menyokongnya..

Ikrar pemuda: apa lahh maknanya kalau hanya berpakaian muslimah, tapi hati macam kafirun atau yahudi

3 comments:

  1. PAS memang sesat..

    Apa yg dia bawak untuk menjadi akhlak org muda???..

    Sedih melihat perempuan jalang macam ni!!

    nak buat macam mana, kalau pemimpin mereka pun sama aje..

    ReplyDelete
  2. badan muslimah ni busuk bro...bau ketiak keling....gua nak termuntah kalau spesis tudung labuh ni masuk lif...uuuwwweeekkkk hati dia lagi busukk...

    ReplyDelete
  3. buruknya perangai muslimah pas

    ReplyDelete