Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Friday, January 13, 2012

#SaveSgor : DAKWAH BOLEH GUNA CAKAP KOTOR?

Ya..Ustaz Social Media..ini gelaran baru bagi ustaz-ustaz yang teramatlah popular kerana selalu keluar youtube. Tak kesah lah..kalau dia popular itu dah rezeki dia..kalau ilmu-ilmu yang dia sampaikan itu bermanfaat buat semua umat Islam..apa lah salahnya..

Cuma sekarang ni nak jadi Ustaz teramatlah senang..belajar agama sket, tukar pakaian yang lebih islamik, kumpulkan janggut tebal-tebal, kutuk BN dan UMNO dan juga pemimpin-pemimpinnya..tuduh mereka kafir dan sebagainya..anda angkat dijulang tinggi dan sah-sah Parti PAS akan sayang anda..

Cuma kalau lah seorang 'ustaz' menggunakan perkataan seperti ini:
1) TAIK
2) ULAMA GILA
3) BODO
4) LEMBU
5) TENTUKAN ORG LAIN MASUK NERAKA


Ditambah pulak dia kata ulama lain dibayar parti politik RM15 ribu sebulan tanpa apa-apa bukti..adakah ini Ustaz pilihan anda?

Ustaz Azhar Idrus terang-terangan menghina Ulama Muda UMNO...

Ini jawapan Ulama Muda UMNO (ILMU)

Lalu pengikut-pengikut taksub PAS juga marah pada ulama-ulama ini kerana tidak mahu menegur pemimpin2 UMNO dalam isu tak pakai tudung dan sebagainya..

Kenapa ulama-ulama dalam PAS tak menegur Anwar yang beraksi dalam video seks? Sebaliknya terus kata kamera video bukan saksi dan tak boleh pakai sebagai bukti..

Itu sebab bila dah berlagak macam bagus..Muslimat PAS nyanyi melalak-lalak kata MAMPOS UMNO pon PAS kata tidak apa..

Ikrar Pemuda: Tak kira lah dia ustaz ke nik aziz ke..tak siapa pon tahu kemana kita selepas mati..ke neraka atau syurga..kecuali Allah SWT

1 comment:

  1. anwar didapati tidak bersalah dan dibebaskan. titik. tiada lagi persoalan bahawa anwar terlibat dgn fitnah seks. mahkamah dah memutuskan. itu bukti jelas anwar tidak melakukannya. titik.

    isu tak pakai tudung tak perlu bukti apa2 sebab memang jelas didepan mata.titik

    ReplyDelete

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages