f PAS dah jadi ular 3 kepala ~ Ikrar Pemuda

Tuesday, October 11, 2011

PAS dah jadi ular 3 kepala

Selepas mengecap kemenangan yang agak besar pada pilihanraya 2008, PAS menjadi caca merba, mabok dengan kemenangan yang diperolehi. Kini PAS seolah-olah ada 3 fraksi kepimpinan...tengok wajah-wajah pemimpin di bawah ini yang menggambarkan cara pendekatan berbeza dalam PAS


Haji Hadi
- Dalam muktamar lepas isytihar bawaha PAS ingin bawa agendaNegara Kebajikan...senada dengan DAP dan PKR
-Menukar dari negara negara Islam
-tidak sebut pon nak bawa hukum hudud dah


Nik Aziz
-secara tiba-tiba menjerit-jerit nak bawa hukum hudud plak
-disyaki atas nak kekalkan kuasanya  dan PAS di Kelantan


Mat Sabu @ Marx Sabu
-ingin membawa agenda komunis ke Malaysia.
- Didokong oleh Khalifah Lim Guan Eng
- takde gaya ulama langsung..bila ceramah asyik cerita pasal Iran saje..syiah saje..

Mungkin ada lagi kepala-kepala lain contohnya Nizar Lambai dan Khalid Gereja..tetapi 2-2 ni dah tak laku kat PAS..

Jadi tinggal la 3 stooges ni kat dalam PAS...tapi masing-masing bawak hal lain-lain..ini baru dalam PAS..dalam Pakatan lagi teruk..sorang cerita itu..sorang cerita ini..sorang lagi tah mana cerita dia bawah..

macamana nak pimpin negara macam ni? baru menang 5 negeri dah caca merba?

0 comments:

Post a Comment