f PAS: Asyik pikir nak kawin je..Air macamana? ~ Ikrar Pemuda

Thursday, October 13, 2011

PAS: Asyik pikir nak kawin je..Air macamana?

PAS ni dah takde keje lain ke? Sibuk plak nak cari jodoh untuk orang..adakah ini masalah utama rakyat kelantan? Sedangkan kemudahan asas seperti jalan, rumah dan air tak cukup kat Kelantan tu?


Tengok kat bawah ni..sampai Menteri Besar pon ambik sembahyang kat tepi sungai..apa maknanye tu? 



Maknanya air kat Kelantan tu tak berapa nak bersih lah ye tak? Tak cukup bekalan air untuk rakyat pakai pon satu hal jugak.ini sibuk pasal nak kawin plak...patut la kat Harakahdaily tu banyak iklan ubat kuat untuk lelaki!!

2 comments:

  1. alaaaa....
    tak kisah la kalau tak ramai lelaki yg berminat...
    byk lagi yb2 pas tu yg masih berminat...nak tambah kuota yang masih kosong la katakan...ikut sunnah nabi kononnya....hahahaha

    ReplyDelete
  2. masalah problemnya..
    bukankah di negeri kelantan ada masalah lain yg utama harus diselesaikan dulu?

    ReplyDelete