Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Monday, October 10, 2011

Kenapa Pakatan tiada Shadow Cabinet

Kenapa agaknya sampai sekarang Pakatan Rakyat gagal tunjukkan Shadow Cabinet kepada Rakyat Malaysia?Jawapannya senang...sebab mereka tak boleh tentukan siapa Shadow Prime Minister.

Mana taknya, Ketua Pembangkang tu dah tentu dipandang rendah oleh ahli-ahli Pakatan sebab terpalit dengan bermacam skandal dan penipuan yang sebenarnya menjatuhkan kredibiliti bukan sahaja dirinya, tetapi mengheret sama Pakatan ke lembah kehinaan...jadi macamana mereka nak setuju Anwar jadi Shadow PM?




















DAP sudah tentu tidak berani meletak orang mereka terutama orang bukan Melayu sebagai calon PM kerana ia bakal membunuh diri mereka di negara majoriti Melayu ini. PAS pula hanya berani mengemukakan pendapat calon PM mesti muslim, tetapi tidak berani meletakkan Haji Hadi atau Nik Aziz untuk jadi PM...Kenapa PAS tak nyatakan terus nama Anwar?


Tetapi Pakatan dengan muka tembok nya berani pula bentang Bajet Bayangan baru-baru ini?
Jadi kita boleh agak dah yang Pakatan bukanlah jadi Pembangkang untuk rakyat, tetapi hanya untuk mencari populariti di mata rakyat. Namun, dengan mengharapkan Anwar yang penuh dengan kekotoran dan kehinaan, Pakatan pasti terkubur dan akan semakin jauh dari sokongan rakyat.

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages