f GEMPAR!!! Video Khalid tipu rakyat Selangor ~ Ikrar Pemuda

Friday, October 28, 2011

GEMPAR!!! Video Khalid tipu rakyat Selangor

PKR memang sah PARTI KENCING RAKYAT..sampai rakyat masalah pon dia nak kencing..MB Selangor dah tahap bingai dah..Mana tak bingainya rakyat sekalian..rakyat tanya lain..Khalid PUSING cerita lain..Ini terjadi ketika lawatan Khalid ke Pangsapuri Aman di Puchong baru-baru ini. Seorang pemilik rumah berbangsa India bertanya kepada Khalid kenapa longkang tak dibersihkan dan lampu tak diperbetulkan. Tetapi Khalid Ibrahim pergi tanya balik kepada orang tersebut berapa harga dia nak jual rumah orang tu kepada kerajaan negeri!..Rakyat itu kemudian mempertikai dia sudah bayar cukai, tetapi kenapa tiada tindakan diambil ke atas masalah-masalah tersebut..Khalid tiba-tiba kata itu isu lain..tengok video bawah ni




TAK KE BINGAI NAMANYA!!

Kononnya Khalid nak selesaikan masalah perumahan rakyat dengan beli rumah rakyat tu..!!!Apa punya turrr? Dia ingat semua dia boleh beli guna duit rakyat ke?

Ahli Parlimen kawasan Puchong, Gobindh Singh tu apa dia buat sebelah Khalid? Dia pon ampu telo Khalid ke? Bukan nak tolong rakyat..blah la..ini macam ke orang Puchong lantik jadi pemimpin..masalah rakyat pon tak boleh nak salur pada MB..

Masalah longkang dan lampu jalan pon Khalid tak tau nak jawab, agaknya macamana dia selesaikan masalah lebih besar? Sepatutnya Khalid ambil serius aduan rakyat tersebut, dan seharusnya dia mengarah jabatan berkaitan untuk menyelesaikan masalah tersebut..kalau tak baik tak payah turun padang jumpa rakyat!! Apa ingat kau datang turun padang kau mau rakyat datang jumpa kau untuk ampu telo ko je ke Khalid? Macam ini kualiti Menteri Besar Pakatan? Ini ke yang dinamakan Kerajaan Berkebajikan? Ptuuui!!!

0 comments:

Post a Comment