f Khalid Samad kata pantau je..serbu tak boleh ~ Ikrar Pemuda

Thursday, August 11, 2011

Khalid Samad kata pantau je..serbu tak boleh



Khalid Samad kata, tak boleh serbu gereja..walaupon memang ada gerakan murtad di situ...pantau je..

"Sekiranya 12 orang itu hadir secara rela dan sedang dipujuk dengan berbagai ucapan yang menyatakan kelebihan Kristian dan betapa Islam itu keras dan bersifat memaksa, tanpa adanya keprihatinan dan sebagainya, maka tindakan menyerbu mungkin mendatangkan natijah yang sebaliknya.


"Adalah lebih baik dipantau, dapatkan nombor kereta serta maklumat lain dan seterusnya didampingi golongan 12 tersebut selepas dari itu.


"Kalau bukti memadai, mungkin juga boleh dikenakan tindakan undang-undang. Tidak perlu serbu. Matlamat tercapai, nama baik Islam tidak tercemar, yang 12 dapat diuruskan dan dinasihati dan begitu juga pihak Gereja," katanya.-mstar

Sekarang ni, gereja tu haram oi..pastu ada cubaan nak murtadkan orang Islam, takkan tak boleh pergi..takkan nak tunggu orang-orang Islam tu murtad dulu baru nak datang jumpa dan ambil tindakan..

Bertuah betollah orang Shah Alam ada ahli Parlimen macamni

3 comments:

  1. kalau ada bom dalam premis tu tak kan lah nak tunggu bom tu meletup baru nak tengok, jenis apa model apa. kalau dah meletup orang kutip cebisan mayat je lagi.

    ReplyDelete
  2. Pembangkang Akan Menang / Cendikawan Sokong PembangkangOctober 29, 2011 at 10:00 PM

    Anda diberi hak untuk menyatakan hasrat anda terhadap parti yang anda suka. Saya memantau anda sering kali memburukkan seumat anda sendiri, tp ada anda fikir bahawa perbuatan anda membuat super impose ini akan membawa fitnah dan memburukkan insitusi Islam itu sendiri.

    Umno membenci akan dikafir justeru itu sepatutnya perkara yang dibenci tidak dibuat, anda sendiri merasai akan dikafirin dan anda tak suka tapi ini membawa anda juga sama mengkafirkan orang Islam yang lain yang berbawa makna tidak bersepakat dengan ideologi anda yakni Umno.

    Ingat berbuat anda ini sekali memalukan Islam, mereka yang bukan Islam bermegah dengan perbuatan anda. Islam itu tetap Agama yang tinggi. Sokong Islam bermakna sokong Hudud. Sekian.

    ReplyDelete
  3. PAS nak buat hudud ke? cuba kau tanya ahli parlimen kuala selangor dia nak buat tak? tak payah nak kencing la wahai CENDEKIWAN..hahha..eja cendekiawan pon tak tau ada hati mengaku cendekiawan...pigi dah..

    ReplyDelete