Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Thursday, August 11, 2011

Kalau macam tu mesti Haji Hadi sedia jumpa China Doll

zzzzzzzzzzzzzzz...

Pihak Gereja Hadi mahu jumpa, Saiful dan China Doll Hadi tak mau jumpa ke?

Semalam Ketua Pemuda PAS siap pergi jumpa dengan Hassan Ali untuk dengar penjelasannya tentang kehadiran JAIS di sebuah gereja kerana dilaporkan ada gerakan murtad. Selepas itu, ini kenyataannya:
"Dewan Pemuda PAS pusat mempertahankan tindakan Jabatan Agama Islam Selangor (Jais) dan Datuk Dr Hasan Ali berhubung kontroversi serbuan ke atas sebuah gereja minggu lalu sambil menyifatkan terdapat “bukti” adanya usaha mahu memurtadkan umat Islam. "

Adakah ini bermaksud Pemuda PAS membelakangkan cara presiden PAS paling pintar, Haji Hadi menghadapi kemelut ini? Ini kerana, menurut presiden PAS, untuk selesaikan hal ini dia hendak jumpa kedua-duanya, baik dari JAIS mahupun pihak gereja sebelum buat apa-apa pendirian.

Lepas-lepas ni, boleh lah Hadi jumpa Saiful pulak nak tanya pasal kes liwat. Sebab asyik jumpa Anwar saje, kira BIAS la kan..sampai mati pon Anwar tak ngaku.

Dan Haji Hadi boleh juga jumpa China Doll dalam video seks Anwar untuk dengar pandangannya dan mengesahkan adakah Anwar terlibat atau tidak dalam video seks berkenaan

1 comment:

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages