Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Thursday, July 21, 2011

Tarian bogel dibolehkan di Selangor?


Khalid Ibrahim ajar..kalau sesiapa ada buat kawasan komersial di Selangor, konsert di bolehkan. Khalid Ibrahim juga ajar, kalau berniaga di Selangor sebelum Pakatan memerintah, Selangor tiada kuasa nak halang apa-apa kalau dia buat konsert.

Beginikah cara seorang Menteri Besar mentadbir negeri Selangor? Asyik-asyik menyalahak kerajaan yang lepas. Isu nya sekarang ialah bila Khalid Gereja Samad membangkitkan isu konsert MTV World Stage di i-City. Khalid Gereja Samad kononnya nak memperjuangkan hak orang-orang Melayu di Shah Alam. Oi Khalid, apa cerita kuil di seksyen 19 tu? Dah sibuk-sibuk jual nama Allah pada kafir tiba-tiba je nak cerita pasal konsert.

OK, berbalik pada isu konsert tersebut....Sinar Harian menyebut (yang dikatakan juga di blog Dr Khir Toyo) bahawa kerajaan negeri tiada hak menghalang sebarang penganjuran program berbentuk konsert hiburan di i-City memandangkan adalah kawasan komersial yang telah diluluskan oleh kerajaan negeri terdahulu. 

Tak ke benak namanya Menteri Besar Selangor? Bermakna kalau i-City tu nak buat tarian bogel pon boleh lah sebab ianya tanah komersial yang diluluskan oleh kerajaan terdahulu? Mana kuasa PBT? Ahh..memang sah menipu..

Cuma yang menariknya di sini ialah, Dr Khir Toyo ada menyebut: 

"Apakah ini menunjukkan terdapat kebenaran dalam laporan beberapa blog tahun lalu bahawa wujud hubungan istimewa antara Khalid dengan usahawan i-City, Datuk Lim Kin Hong?"

Apa hubungan istimewa tu? Jeng jeng jeng...

1 comment:

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages