Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Friday, July 8, 2011

BERSHIt dah mula melalut, meracau

Walaupon kami dari awal selalu mempertikai kredibiliti ketua BERSHIt iaitu Ambiga sreenavasan ini, namun ada kala nya (walaupon sedih), rakyat langsung tak mahu memandang terutamanya Ambiga ini adalah seorang pejuang murtad, dan pejuang IFC (forum antara agama- menyamaratakan semua agama). Sedangkan perkara seperti ini lah yang ditentang oleh PAS dahulu sampai melaknat Ambiga, tetapi sekarang memilih untuk menjilat bulu kaki Ambiga.

Namun, walaupon pada mulanya rakyat mengendahkan isu tersebut atas sebab terpesona dengan agenda yang diperjuangkan Ambiga, namun kini ramai rakyat mulai sedar akan tipu muslihat Ambiga. Beliau pernah menyatakan bahawa akan menyerah memorandum tuntutan BERSHIt kepada YDP Agong. Namun, kenapa Ambiga tidak serah memorandum kepada Duli Tuanku ketika dia mengadap Tuanku baru-baru ini? Point ini membuatkan rakyat tersedar akan betapa menipunya Ambiga ini.

Kemudian, apa bila diberi peluang untuk berhimpun di Stadium, mereka sendiri mahu pilih Stadium Merdeka. Semua orang tahu Stadium Merdeka telah di "downsize" kan capacitynya kepada kurang dari 40K orang punya seat. Anwar yang tak mahu kalah, dengan berlagaknya akan membawa 300 ribu orang untuk berhimpun..Kalau ikut logik, katakan Stadium Merdeka boleh muat 50K org termasuk kawasan padang, mana nak letak lagi 200 ribu lebih orang? Kawasan di luar stadium Merdeka juga agak sempit dan dekat dengan pusat bandar KL. Kenapa tak mahu buat di Stadium Shah Alam yang punyai kapasiti lebih besar (90K++) dan kawasan luar stadium yang besar?

Ternyata, Anwar masih mahu meneruskan demonstrasi jalanan..kerana dia sendiri tahu, bahawa perhimpunan di dalam Stadium sahaja tidak cukup untuk memberi impak sebagaiman Reformasi pada 1998. Lebih-lebih lagi bila Anwar telah pon mendapat bantuan dari luar, yang mengingkan satu impak yang boleh ditonjolkan di saluran-saluran berita barat.

Anwar sememangnya kesuntukan waktu untuk memprojek kan dirinya di dunia luar yang dia masih relevan..ini kerana skandal video seks Anwar telah pon memalitkan satu aib maha dasyat bukan sahaja kepada rakyat, tetapi kepada funder-funder Anwar di luar negara. Maka BERSHIt akan dimanipulasi dengan sebaik mungkin oleh Anwar demi mencipta satu sensasi terbaru demi menutup skandal video seks dan kes liwatnya.

Telahan kami nanti, Ambiga pasti akan dapat jadi calon untuk mewakili Pakatan Rakyat di pilihanraya akan datang. Maka dosanya memperjuangkan murtad dan IFC pasti dapat diBERSIHkan oleh PAS sepertimana PAS menyucikan Anwar dengan menafikan pembuktian kebenaran video seks Anwar.

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages