f PAS angkat Ketua Penyokong kes murtad jadi ketua Mereka? Take Beer! ~ Ikrar Pemuda

Thursday, June 16, 2011

PAS angkat Ketua Penyokong kes murtad jadi ketua Mereka? Take Beer!

Mat Sabu: Ya memang ambiga dulu sokong murtad...ADA AKU KESAH!!!

Adoi adoi adoi...PAS sekarang ni dah makin melalut la. Dulu dok sebok nak perjuang negara Islam..sekarang ni dah tukar jadi negara kebajikan pulak...hukum hudud pon sama hilang.

Dulu dok sebok menentang kes murtad Lina Joy, dengan buat demonstrasi depan bangunan majlis peguam. Sekarang ni PAS pi ambik ketua Majlis peguam yang diorang tentang dulu, letak dan junjung atas kepala mereka. Menurut Zulkifli Noordin :
"Kedua, Ambiga ini antara orang yang menyokong penuh kes murtad Lina Joy (Azlina Jailani). Orang PAS tak kan lupa ini.


Kita berhujan panas menentang kes murtadnya Lina Joy. Ada antara kita masuk lokap Ada kepimpinan PAS termasuk di peringkat Dewan Pemuda termasuk Ulama yang mengisytiharkan jihad.


Kafir harbi mereka isytiharkan orang yang menyokong kes murtad Lina Joy ini. Ambiga antara kepalanya.


Hari ini, saya hairan macam mana mereka boleh tidur sekongkol dan menjadikan dia ketua pula ?"

Tapi sekarang ni kalau jadi apa-apa yang pelik toksah hairan lah. Itu memang cara diorang. Sebab diorang dah ikut resam Ketua mereka iaitu Anwar Ibrahim. Kan Anwar sokong Lina Joy jadi murtad kan? Kenapa? Tak percaya? Tengok video bawah ni:

"It is her right...", begitu lah kata Anwar. Jadi ini bermakna Anwar menyokong Lina Joy jadi murtad.

Tak percaya lagi, ni ha..lagi satu video:

Namun, siapa tak kenal kepala gila Anwar yang sanggup buat apa sahaja untuk mendapat undi kan? Sebab itu memang asas perjuangan Anwar sekarang, iaitu sanggup lakukan apa sahaja demi mendapatkan kuasa.

Yang peliknya ialah, adakah PAS yang dikatakan mempunyai asas perjuangan berlandaskan agama Islam harus begitu? Dan jika benar PAS sudah jadi begitu (mengikut Anwar), perlukah kita sebagai rakyat menyokong parti sedemikian? Isu melibatkan akidah Islam pon PAS kejap bantah, kejap sokong..apa cer?

Ikrar Pemuda: PAS = Pandi Ajaran Sesat

2 comments:

  1. xnk komen byk, cume nk tau pe mksd & tujuan penulis blog nie tulis pkataan 'TAKE BEER' tu? rsenye xde kaitan lgsg ngn post nie. bleh jelaskan?

    ReplyDelete
  2. hmmm.... ne kalo blog orang2 pas dah tentu kena damnnn!! laporran poliss.. mahkamah... berita tv1,tv2 n suma tv... nauzbillah.. Moga Allah beri pertunjukk kepada hambanya yg mengundi

    ReplyDelete