f Nak minta jaminan PM ke, pasal BERSIH tak dapat sambutan? ~ Ikrar Pemuda

Monday, June 20, 2011

Nak minta jaminan PM ke, pasal BERSIH tak dapat sambutan?


Anwar mula dah menggelabah. BERSIH nampaknya macam tak jadi kali ni. Kalau setakat nak harap Mat Sabu tiupkan semangat memang tak boleh jalan la. Zulkifli Noordin dah jelaskan dah BERSIH memang tak relevan di sini 

Tapi biasa la Anwar, bila dah tak boleh cari makan, dia minta orang lain coverkan. Tak pasal-pasal pulak mintak PM untuk beri jaminan. Nanti kalau PM jawab dan beri jaminan, maka Anwar ada la sebab nak cover untuk batalkan BERSIH yang bakal tak dapat sambutan tu.



Harap PM tak payah layan pon Anwar gila ni. Biar je diorang ni batalkan sendiri heheheh..atau pon biar diorang berhimpun dengan 2-3 kerat orang je. 

0 comments:

Post a Comment