f Kalau Orang Pakatan dituduh buat zina dengan bukti, buat tak tau je..tak payah siasat ~ Ikrar Pemuda

Tuesday, May 3, 2011

Kalau Orang Pakatan dituduh buat zina dengan bukti, buat tak tau je..tak payah siasat


Haji Hadi, dulu kau hina orang Sarawak masih pakai cawat sebab tak undi Pakatan Haram. Tapi kau tak peduli pula orang Pakatan Rakyat yang nak jadi Perdana Menteri main dengan China Doll!! Dan yang paling jelas menunjukkan bahawa PAS hanya bercita-cita untuk berkuasa dan bukan untuk memperjuangkan Islam ialah bila Haji Hadi kata "Kami nak memerintah Malaysia, ini tiada kaitan dengan seseorang individu...!". 

Kau kata tiada kaitan dengan seseorang individu? Kau cerita apa Hadi oii! Kenapa individu tersebut ada kaitan dengan cubaan Pakatan nak memerintah Malaysia, SEBAB dia Ketua Pembangkang! Dia yang bercita-cita nak jadi PM la mangkok! Dan muka dia ada kat dalam video seks tu, dan dia kena buktikan bahawa itu bukan dia! Sepatutnya Hadi menasihati Anwar untuk menjalani ujian poligraf tersebut, bukan berdolak-dalik! Apa yang meyakinkan Haji Hadi bahawa yang dalam video itu bukan Anwar? Takkan main teka-teka gitu aje?Apa buktinya?

Kata nak perjuangkan Islam, tapi apa pasal takut nak cari kebenaran? Bukan tentu lagi ujian tu sahkan Anwar bersalah kan? Kalau tak bersalah, kenapa nak takot? Lagipon yang suroh buat ujian tu bukan orang lain, orang PAS jugak, si Husam Masam! 

Nampak sangat la PAS ni dah laklok, dah mabok todi, dah hilang arah. Islam dah jadi tunggangan mereka sahaja bila perlu, tapi bila ada ketumbukan, Islam diletakkan ketepi, dan Anwar dijadikan kiblat. Hina sungguh perjuangan PAS.

0 comments:

Post a Comment