Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Saturday, May 7, 2011

Jeff Ooi isytihar perangi Islam?


Khalid James Samad pasti setuju..


Waahh..ini dah main kasar ni? Menurut blogger Bigdogdotcom, Jeff Ooi telah membuat perakuan bersama paderi-paderi dari Sarawak untuk menjadikan Kristian sebagai agama rasmi Persekutuan Malaysia dan Perdana Menteri beragama Kristian.


"Amongst the interesting moments during the evening do was the 35 pastors stood in a circle and took a vow to make Christian the official religion of the Federation of Malaysia and the Prime Minister is also a Christian."

DAP baru menang sket dah pandai tunjuk belang. Kenapa, sebab mereka rasa mereka sudah kuat, pengundi Cina banyak undi mereka dan ada juga orang-orang Islam dari PKR dan PAS pon sekarang dah jadi balaci diorang. 

Persoalannya sekarang, PAS selalu melabel UMNO tolak Islam, dan macam-macam lagi. Nah sekarang DAP terang-terangan ingin tolak Islam di bumi Malaysia ini, PAS masih mahu geng sama DAP ka? Nik Aziz nak kata apa plak?

3 comments:

  1. sekarang ni kena berjaga-jaga dengan permainan politik yang berteraskan agama...

    ReplyDelete
  2. jahanam DAP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

    ReplyDelete
  3. Org Islam Dan melayu mesti bersatu.... Aku pertaruhkan darah dan nyawa aku utk negara ini daripada jatuh ke tangan kapir harbi.... Ya Allah kuatkanlah imanku Dan terimalah ibadah ku, lindungilah kami umat Mu dari bencana aqidah dan perpecahan... Aku hidup dan aku akan mati kerana Mu Ya Allah....


    Hidup Islam....

    ReplyDelete

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages