f Video Seks Anwar: Saifuddin mengesahkan Anwar dalam video Bahagian Dua?? ~ Ikrar Pemuda

Thursday, April 28, 2011

Video Seks Anwar: Saifuddin mengesahkan Anwar dalam video Bahagian Dua??

Anwar kenapa senyap? Asyik-asyik bila video dia keluar, keluarga mempertahankan..macam ponen la Anwar ni..The Star melaporkan:

"While Anwar's family reiterated that it was not him in the clip, PKR secretary-general Saifuddin Nasution insisted that the police were to blame for the release of the latest clip."

Jadi lah jantan bermaruah sket Anwar oi..hang yang dok sedap-sedap buat, awat family plak skarang kena defend hang..apa punya turr...

Tapi yang pelik, mana Saifuddin tahu yang video dalam simpanan polis itu adalah yang ditunjukkan di youtube? Lagi satu, kalau kata betol itu bukan Anwar, kenapa Saifuddin nak salahkan Polis plak? Biar la lantak Polis nak tunjuk apa kalau memang itu bukan Anwar apa nak takot.

Sekarang ni seolah-olah Saifuddin menyalahkan kononnya Polis tunjuk video Bos dia...bermakna, secara tak langsung Saifuddin memang mengakui itu video Bos dia hehehe...

2 comments:

  1. Lelaki tu bukan mirip Anwar Ibrahim....Tapi lelaki itu adalah Anwar Ibrahim...hehe

    ReplyDelete
  2. Tegakasah kan, tegakkan, tegakkan lagi benang basah tu, lepas tu yang tegak, sekarang benang basaah nak ditegakkan. Benar, itulah dia. Brother Anwar Bin Ibramin.

    ReplyDelete