f Video Seks Anwar: Bahagian Dua dah keluar, haritu kata bukan perut dia, sekarang nak nafi tang mana plak?? ~ Ikrar Pemuda

Wednesday, April 27, 2011

Video Seks Anwar: Bahagian Dua dah keluar, haritu kata bukan perut dia, sekarang nak nafi tang mana plak??


Video seks Anwar bahagian kedua telah pon keluar. Beberapa blog utama pro-kerajaan telah sedang menayangkannya. Jadi, dengan keluarnya video ini,kiranya jangka hayat politik Anwar sudah dikira tamat. Rakyat boleh saksikan dengan jelasnya siapa pelakon lelaki video tersebut. Amat memalukan apabila video tersebut sedikit sebanyak, "menelanjangkan" Anwar di mata rakyat, tetapi, percayalah, juak-juak Pakatan masih akan kata itu bukan dia, dan itu hanya fitnah.



Kepada PAS, sekarang anda dapat tengok siapa sebenarnya dalam video tersebut. Maka, mahukah PAS berketuakan seseorang yang langgan pelacur? Adakah itu langkah untuk menegakkan Islam? Kalau berani, PAS patut usulkan supaya Anwar letak jawatan dan gantikan ketua Pembangkang dengan orang lain...takkan itu pon tak berani? Nama Islam yang suci sanggup kau gunakan demi politik, takkan orang yang kotor macam ni pon nak dijadikan pemimpin?

*Uji pandi Proton Exora dan boleh menang RM6000!

2 comments:

  1. gua caya sama lu...memang bab itu puak sana cukup suka...depa je betul...

    maklumlah, dah tentu masuk syurrrrrggaaa...lanyak cukup-cukup bini orang, anak orang, semua sapu baeeekk punya...hasil penangan ubat kuat dalam HARAMKAH...

    kaya wei tokey-tokey ubat kuat bila iklankan dalam surat khabo...tu belum lagi dalam blog juak PAKATAN...siap ada diskaun untuk iklan macam tu...

    tapi...tengok "TORPEDO" dalam part 2, fuuuhoooo, mau amoi tu tak berak 1 minggu...melecet siooottt...

    ReplyDelete
  2. ala,tk hbh2 nk jatuhkan org,law stkt korg nk crop edit gmbr die,bek tk pyhla,mst korg pnt kan sbb bersusah pyh nk matchkan gmbr ng org nye!nway gud job penipu besar!

    ReplyDelete