Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Monday, April 4, 2011

Tan Sri Khalid Ibrahim tokoh Korporat TERBILANG!


Di sini kami ingin membidas Sinar Harian di atas tajuk "Gaji Tak Masuk Akal". Apa pasal tak masuk akal? Ini lah namanya Merakyatkan Ekonomi Rakyat Selangor! Sinar Harian tak tau ke siapa Menteri Besar Selangor? Dia adalah tokoh korporat terkemuka tau? Sebelum-sebelum ini pernah memimpin macam-macam syarikat korporat dan PNB. Laporan-laporan seperti ini tak perlu kerana ia akan memburukkan imej Tan Sri Khalid selaku Menteri Besar Selangor, kerana dia lebih tahu apa yang dia buat berdasarkan status tokoh korporat nya itu.

BN juga jangan sibuk-sibuk nak tayang statistik seperti ini kerana itu semua duit mak bapak diorang. Suka hati Khalid lah nak buat apa pon! PAS yang perjuangkan agama Islam tu tak kata apa-apa pon, apa pasal BN nak bising-bising?! PAS yang telus dan penuh kesyumulan tak pernah kritik Tan Sri Khalid dalam isu ini bermakna apa yang dibuat itu adalah di jalan yang benar. Biarlah habis beratus juta sekali pon, lagi pon ini semua untuk rakyat kan?! Tak gitu?

Sori la BN, aku pandai manage PKNS dan Yayasan Selangor, rakyat pon suka kat aku, jangan harap rakyat akan sokong BN heheheh...

3 comments:

  1. GILE, NAJIB PON TAK BERANI NK BUAT GAJI CAM TUH..,,AKUANTAN GAJI RM20,000..,,HOHO,...
    TUNGGU MALAYSIA TAHUN 2090 LAH BOLEH WAT CAM TUH..,,HAHAHAHA..,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. biasa je gaji macamtu.rasanya masih belum standard negara maju lagi .

      Delete
    2. biasa je gaji macamtu.rasanya masih belum standard negara maju lagi .

      Delete

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages