f Adakah ini Lelaki Anugerah Tuhan? ~ Ikrar Pemuda

Monday, April 4, 2011

Adakah ini Lelaki Anugerah Tuhan?


Ya ke dia? Macam dia ye tak? Berani tak nak buat suruhanjaya untuk siasat? Budak darjah tiga pon boleh cam ye tak? Amacam PAS? Yang dok ternganga dengar ucapan kat Stadium Malawati tu sekarang macamana? Kalau nak cam betol-betol boleh tengok video kat bawah ni. Dah merata dah orang tengok. Anwar check mate kali ni?Pakatan bakal melingkup? Atau mungkin ini adalah hasil dari solat hajat yang PAS dok buat..dan kebenaran pon mula ditunjukkan oleh Allah S.W.T

5 comments:

  1. hahaha..baru ada akai pakatan haramjadah...

    ReplyDelete
  2. habis la anwar kali ini..

    ReplyDelete
  3. video tu dah kena blok aa..macamana mau tengok?

    ReplyDelete
  4. ada ni baru punya..

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=PlLaZ5oIBFw

    tapi tak tau sampai bila youtube kasi tengok

    ReplyDelete
  5. Hanya org otak dekat kepala lutut aje yg mendiamkan diri, Pemimpin Pas mana ada buah pelir,cakap nak memperjuangkan Islam 'Lanc..." cakap hadis lah ayat Quranlah.....tapi kena batang sendiri bisu....penyokong yg bangang tu tetap le banggang...pemimpin kata musyidul lah tuan gurulah...belajar sampai arab saudi...india lah semua tak boleh pakai....yg boleh menyalahkan org sana tak betul sini tak betul.....tengok siapa yg betul PRU13 nanti

    ReplyDelete