Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Thursday, April 7, 2011

Kalau nak cam orang tengok muka ke perut?


Adoiyaii..pelik..pelik betul lah pakatan haram ni. Macam-macam cubaan nak dipulasnya. Tengok lah kak wan. Dalam statement dia semalam, dia kata susuk tubuh amat berlainan dari yang dia ketahui. Dia langsung tak pernah cerita aspek teknikal contohnya kanta kamera tu macamana, ratio dia macamana. Kickdefella ada cerita sedikit mengenai ini (in detail juga hehe). Kak Jijah tak langsung sebut bahawa muka, bentuk kepala dan rambut memang sebijik macam laki dia. Cukup ke hanya Wan Azizah yang sahkan sedangkan dia mesti la bias dengan laki dia. Dan itu diterima pula oleh Karpal Singh seorang lawyer. Jadi bukankah ini namanya satu penghakiman yang bias? Mana prinsip keadilan di sini?

Kalau tanya penyokong Pakatan lagi la lembab. Mereka langsung tak boleh terima persamaan muka Anwar dalam video tersebut. Yang mereka tahu sebut, ini fitnah dari UMNO. Adooiii...taksub betollah sampai mata pon boleh jadi kelabu.

So sekarang kalau nak cam orang, kite tengok la perut orang...jangan la tengok muka atau bentuk kepala dia...Kak Jijah Style...

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages