f GEMPAR!! Memang Anwar tak kenal Dato Eskay ~ Ikrar Pemuda

Saturday, April 30, 2011

GEMPAR!! Memang Anwar tak kenal Dato Eskay

Nampok sangat Dato Eskay tu menipouu...Anuwo memang tak kenal pon si Eskay tu, gambo-gambo bawoh ni nampok sangat ade orang ngeditnyeee...Jom kite bako Perak Today...kite bako..kite bako..bako kat sini heheheheh

Ikrar Pemuda: Oooo..anwar kata dia tak kenal dato eskay yeeee...

1 comment:

  1. anwar dah biol .. tambah pula sekarang skarang semua anak2 dah mula nak kona baring, Ehsan anak laki2 tunggal pun macam nak ajak bapanya betumbuk je,sabor San bapa u tu.Nasib u la San, kerana ditakdirkan jadi anak pd seorang yg munafik

    ReplyDelete