Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Wednesday, March 30, 2011

Dato Satim: MB takut Datuk Khusrin!


Ingatkan dah settle dah isu Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor ni...rupa-rupanya Tan Sri Khali memang tak senang duduk dengan kehadiran Datuk Khusrin. Agaknya sampai termimpi-mimpi kot muka Datuk Khusrin. Mana taknya..takot kalau tetiba Datuk Khusrin sergah..gugur jantung Khalid.
Apa yang Khalid Ibrahim nak sembunyi dari Datuk Khusrin tu agaknya ye?

Ini terbukti apabila Khalid cuba untuk membuat mesyuarat kerajaan negeri yang berasingan, iaitu hanya satu sahaja yang dihadiri Exco Kerajaan Negeri. Hal ini didedahkan oleh Ketua Pembangkang Selangor, Datuk Satim Diman ketika membahaskan usul menjunjung kasih titah ucapan Sultan Selangor pada sidang DUN ke 12 kelmarin.


Sementara itu, Satim yang juga Anggota Dewan Undangan Negeri Seri Serdang, turut menyelar Abdul Khalid berhubung hasratnya sebelum ini untuk membahagikan mesyuarat mingguan exco kerajaan negeri kepada dua, dengan satu segmen hanya dihadiri anggota exco sahaja:

“Adakah Abdul Khalid hendak menyorokkan sesuatu daripada pengetahuan Setiausaha Kerajaan Negeri Datuk Mohamad Khusrin Munawi (dengan membahagikan mesyuarat exco kepada dua).

Aduii..dalam telefon ni pon ada muka datuk khusrin ke??macamana ni?


“Ini jelas menunjukkan prinsip ketelusan yang digembar-gemburkan Abdul Khalid adalah untuk kepentingan dirinya sendiri dan bukan untuk rakyat,” katanya. (Bernama, KL-Today)

Apa agaknya Khalid Ibrahim nak sorok tu ye?

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages