f Khalid Ibrahim: Syabas Khalid,anda MB terbaik dari ladang! ~ Ikrar Pemuda

Friday, January 7, 2011

Khalid Ibrahim: Syabas Khalid,anda MB terbaik dari ladang!

Selangor mencatatkan satu jumlah yang besar dari segi pelaburan "asing" pada tahun 2010. Ini semua adalah hasil pendekatan Pakatan Rakyat 2010 yang begitu pragmatik dan sensitif dengan kehendak pelanggan-pelanggan di Selangor. Pada tahun lepas, seramai 816 orang pelabur asing....oooppsss silap...PELACUR ASING telah ditahan oleh pihak polis. Sinar Harian mendedahkan:

Maka tahniah lah Khalid Ibrahim, "kejayaan" demi "kejayaan"  telah ditempa oleh Khalid dan gerombolan pemimpin Pakatan Haram. Antara kejayaan-kejayaan Khalid yang lain di Selangor ialah:

1) Menderhaka kepada titah Sultan
2) Putar belit kenyataan Sultan
3) Curi Pasir
4) Lacurkan agama Islam, serta institusi masjid dan surau
5) Tipu Sultan (janji nak kutip RM100 juta hasil pasir tapi tak sampai RM50 juta pon!)
6) Tipu Rakyat (Janji-janji turun cukai pintu, cukai perniagaan dan macam-macam lagi entah bila pulak nak tunai)


Air percuma pon sampai rakyat plak kena demonstrasi, padahal dia yang janji dia la settle kan apasal nak seret rakyat plak? Tak ke badigol!

Ada satu yang Khalid belum berjaya iaitu hilangkan gagap dia.

p/s: betul ke sekarang ni ada sorang pemimpin PKR ni cukup suka Khalid kena serang kiri kanan?Cuba teka siapa..heheheheh..

3 comments:

  1. melayu yang telah dan menjadi babi harapan orang cina...dok BN jadi ular dok PKR jd naga..........mmg celaka dia nie...rupa pun ada iras babi jugak

    ReplyDelete
  2. salam..sila linkkan blog sy. terima kasih!

    ReplyDelete
  3. alaa..melaka lagi byk tmpat2 mcm ni...dari dlu lagi..asal tak ckp kt sini..

    ReplyDelete