f Logo 1Malaysia diharamkan, Semangat Komunis diperjuangkan ~ Ikrar Pemuda

Friday, December 24, 2010

Logo 1Malaysia diharamkan, Semangat Komunis diperjuangkan


Ronnie Liu Wat memang komunis. Pakatan pon komunis. PAS dan PKR pulak penjilat komunis. Tapi sayang, ingatkan diorang ni kuat dan berani, tapi pengecut macam kaldai, sebab dengan logo 1Malaysia pon dia takot. Ronnie Liu Wat kata logo tu bermotif politik. Tapi logo komunis bintang 3 boleh pulak dipakai! Siap bagi pekeliling lagi promosi logo bintang 3 di surat-surat kerajaan negeri. PAS apa ke bebal sangat ni??

Cuba tengok surat pekeliling bawah ni:

.                            


"Pekeliling SUK Bilangan 1 Tahun 2010, Kerajaan Negeri Selangor sebagai makluman bahawa setiap Jabatan dan Agensi Kerajaan Negeri Selangor perlu menggunakan logo Selangor Shines bersempena dengan Kempen Tahun Melawat Selangor 2011. Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri (MMKN) Selangor Darul Ehsan ke 40/l2OO9 yang di adakan pada 9 Disember 2009 lalu telah meluluskan penggunaan logo Selangor Shines sebagai simbol rasmi kempen Tahun Melawat Selangor 2011."

Begitulah mudah caranya PAS dan Melayu PKR diperbodoh-bodohkan oleh DAP. Dengan mudah Ronnie kata logo 1Malaysia logo politik, ikut cakap siapa?Kalau dia tafsir secara politik maka ia jadi politik. Begitu juga kita boleh tafsir logo 3 bintang ini sebagai lambang ideologi politik yang sememangnya haram di muka bumi Malaysia ini! Kenapa kita tak boleh kaitkan ia dengan lambang komunisme? Senang, ia ada tiga bintang, sama macam Parti Komunis Malaya, Bintang Tiga. Sedangkan Logo 1Malaysia langsung takda unsur-unsur logo parti BN atau mana-mana parti komponen BN. Jadi apa mau takut kawan?

     



Ronnie sebenarnya sedang jiwa kacau apabila dia sendiri sudah kalah dalam pemilihan DAP Selangor baru-baru ini, cuba untuk melepaskan amarahnya pada BN. Ronnie mungkin terpaksa buat sesuatu untuk naikkan balik nama dia dalam DAP mahupun Pakatan. Tapi yang jelas, Pakatan sememangnya sudah mula goyang dan takot dengan gagasan 1Malaysia yang diperjuangkan oleh Dato Seri Najib.

2 comments:

  1. bagus..akan di linkkan artikel ini.

    ReplyDelete
  2. yang membuat kan mereka makin berani....hanya sebab ada nya parti2 lain (PAS..PKR) yang akan pertahankan setiap tindakan serta kata2 diorang ni....

    seperti mana yang berlaku kat BN.... hanya UMNNO, NGO pro-UMNO, Blogger pro-UMNO....yang pertahankan kedaulatan martabat negara yang tercinta ini....

    tapi bak kata Tun Mahathir... perjuangan yang masih belum selesai....dalam mengisi ruangan kemerdekaan ini....demi mempertahankan kedaulatan agama, bangsa, negara...

    wallahu'alam...

    ReplyDelete